laupäev, 11. oktoober 2014

Tokumaru

Suve lõpu poole avati Tallinnas Solarise keskuses uus Jaapani restoran Tokumaru. Lühikese ajaga tekkisid Tokumarule omad fännid, siit-sealt oli kuulda ainult kiidusõnu. Hakkas juba tõsine huvi tekkima, mis koht see siis on ja kui hea see toit seal ikkagi on. Sushi maitseb mulle väga, aga viimasel ajal ei ole seda kusagil söömas käinud, mu meelest on tase natuke alla kukkunud ja ei viitsi väga katsetada ja proovida ja jälle pettuda. Samas kodus ise ma ka sushit ei tee, pole lihtsalt SEE. Nii, et isu oli suur :) Ühel reede õhtul tuli mulle külla sõbrants, kes ka suur sushi-sõber ja nii me oma sammud Tokumaru poole seadsime. Lauda meil kinni ei olnud pandud, aga oleks võinud, saime viimase vaba laua. Kindlasti ei tasu Tokumaru restorani alahinnata kuna see asub kaubanduskeskuses, tegu on väga korraliku, mõnusa ja hea kohaga. Teenindajad olid tõeliselt armsad ja toredad, mida ei kohta ka enam just väga tihti. No ja toit on lihtsalt suurepärane, mul hakkab praegugi suu vett jooksma, kui mõtlen selle peale. Sushidest sõime: lõhe & aburi lõhe nigrid, tempura kreveti maki ja lõhe tempura maki; lisaks veel misosuppi ja vetika salatit. Midagi eraldi välja tuua ei oskagi, kõik sushid olid suurepärased, salat ja misosupp tõeliselt maitsvad. Kindlasti peab tagasi minema, sest nii palju jäi veel proovimata. Kaks fänni sai Tokumaru endale juurde ka :)


6 kommentaari: