kolmapäev, 24. veebruar 2010

Riivleiva-kamamagustoit




4 portsjonit

200 g (u pool pakki) riivleiba (Pere Leib)
2+1 sl suhkrut

2 sl võid

1 pk (200ml) vahukoort

400 g kohupiima
2 sl kamajahu

maasikamoosi
Katsetasin ka pohlamoosiga, oli samuti vä
ga hää aga lapse tungival nõudmisel kasutasin seekord maasikamoosi.

*Või sulatada pannil, valada selle juurde riivleib, röstida läbi.
*Riivleivale lisada 2 spl suhkrut ja kuumutada kuni suhkur on karamelliseerunud. Lasta jahutda.

*Vahukoor vahustada 1 spl suhkruga, lisada kohupiim ja kamajahu, segada läbi
.
Kui kasutada maistestamata kohupiima siis lisada maistejärgi suhkrut ja vaniljesuhkrut
.
*Tõsta 3-4 spl röstitud riivleiba pokaali põhja, selle peale kama-kohupiimavahtu (kasutasin tordipritsi), siis paar supilusikatäit
maasikamoosi, jälle kama-kohupiimavahtu ja kõige peale umbes supilusikatäis röstitud riivleiba.


2 kommentaari:

  1. Kle, Alar küsib, et kas sa oled kunstiinimene või, ma ütlesin, et on jah. Siis küsib minult, et kas mina olen plirts-plärts või hahaha, ma ütlesin, et olen jah. Tahaks ka kunstiinimene olla:D

    VastaKustuta
  2. haha, hea nali:D aga sa võid ju üritada:P

    VastaKustuta