teisipäev, 16. november 2010

Kanakarri


Ühtaegu soolane ja magus, mahe ja hapu ja mis kõige olulisem-TULINE! Kosutav soojendaja külmaks talveõhtuks.

2-3 sl (vastavalt maitsele) rohelist karripastat
(vaata eelmist postitust)
350 g kanafileed

300 ml kookospiima
1 sl suhkrut

1-2 sl kalakastet

2 peotäit aedube

soola

1/2 laimi mahl

õli

*Pannile valada 1 sl õli, kuumutada, lisada karripasta. Segada ja kuumutada 2-3 minutit.

*Karripastale lisada tükkideks lõgatud kana, segada läbi ja praadida kuni kana on küpsenud, vajadusel lisada õli.
*Valada juurde kookospiim, kalakaste, suhkur, laimi mahl, vajadusel lisada soola.
*Oad keeta pehmeks ja lisada karrile, segada läbi, kuumutada 3-5 minutit.

*Serveerida riisi või nuudlitega.

Idee- ''MasterChef Australia''

5 kommentaari:

  1. No näed, hakkab juba looma ;) Seda retsepti ma vist isegi katsetan :P

    VastaKustuta
  2. Kui sa tahad, siis ma võin sulle karripastat jagada :P

    VastaKustuta
  3. No muidugi tahan!
    Eelmist postitust lugedes tõdesin piinlikkusega, et olen oma kokkamistega sinust ikka umbes valgusaasta kaugusel. Ise karripastat teha... Jeerum, mul tuleb pestogi konservipurgist :punastab: :minestab: :häbeneb: :D

    VastaKustuta
  4. Nüüd ma nuusutan siin seda karripastat ja ei jõua tööpäeva lõppu ära oodata, et juba koju kokkama minna :P
    Aitäh, Neve!

    VastaKustuta
  5. Loodan, et maitseb ja pere jääb rahule ;)

    VastaKustuta