reede, 26. veebruar 2010

Kana-klimbisupp

Ma ei ole eriline supisõber, võib tunduda naljakas aga see siin on minu elu esimene kanasupp ja elus esimest korda tegin klimpe :) Klimpidest olen täiesti teadlikult kõrvale hoidnud: lasteaiast/algklassidest ilmselt kehvad mälestused. Pean ütlema, et praegu need klimbid ei meenuta mitte kuidagi lapsepõlves söödud klimpe, mis olid kõvad ja maistetud tainaplönnid, need on hoopiski õhulised ja maitsvad! Praegu olen sellest supist ja klimpitest nii suures vaimustuses ja luban, et kana-klimbisuppi hakkab siin majas saama kord kuus vähemalt! :)
Aeganõudev on see supi tegemine küll, (tegelikult enamus ajast podiseb supp täiesti iseseisvalt pliidil) alustasin hommikul kl 10 kana puhastamisega ja supp sai valmis peale lõunat, kokku läks u 4 tundi, aga supi maitse on väärt seda ajakulu! Kuigi jah, ma äärepealt oleksin loobunud, kui võtsin kotist supikana välja oli mu üllatus suur: suled, karvad, sees igasugused mulle tundmatud elundid (ei ole rupskite ja subproduktide fänn), äärepealt oleks see kana prügikasti lennanud aga suutsin ennast ikkagi kokku võtta ja puhastasin kana ära :) Poes on ka Talleggi külmutatud supikogu (koivad-tiivad) aga kuna see on 4,5 kg kott siis esimesel korral ei tahtnud nii palju osta. Nüüd julgen osta selle 4,5 kilose koti ja tean, et see läheb asja ette, või ostan paar ilusat kanakoiba, mille küljest saab ka pärast korraliku liha supi sisse... igatahes seda supiakana ma nõrganärvilistel osta ei soovita ;)

Huvi kana-klimbisupi vastu sai alguse Mari-Liisi supipostitusest. Ma ei hakka retsepti ümber trükkima, tegin kõik nii nagu temalgi seal kirjas. Ainult maitseroheliseks kasutasin ma peterselli asemel tilli.


Leiva peale määrimiseks tegin tilli-laimi maitsevõid:

100 g toasooja võid
punt tilli
pool laimi

soola

*Till hakkida hästi peeneks, lisada pehmele võile, pigistada juurde laimi mahl, maitsestada soolaga ja segada kõik ühtlaseks massiks, määrida leivale.

5 kommentaari:

  1. see supikana tundub küll üsna jube elukas olevat:)

    VastaKustuta
  2. Vau, blogipilt on 5 pluss, tegelikult ma sellele pildile annaks isegi 6. ;)
    Kana-klimbisupp, täitsa naljakas, aga ma just ükspäev mõtlesin, et teeks seda, pole kunagi klimpe teinud no ja täna mõtlesin, et teen gnocchisid, selle tegemise võtan kindlasti ette, isetehtud ikka isetehtud. Hundule ka natuke teistmoodi toitu, kaua sa sööd neid makarone:P

    VastaKustuta
  3. Kas selle varastatud kahvliga krevetipildi saab ka palun ära vahetatud? Tänan tähelepanu eest :D

    VastaKustuta
  4. Gnocchisi tahaks ka proovida, nami-namis just see teemaks. Leidsin ühe huvitava retsepti, seenekastmega, isegi šampinjonid ostsin valmis aga see oli paar nädalat tagasi, ilmselt on seened juba pahaks läinud :)
    Vastus ''pildiprobleemile'' sama, mis eelmine kord: siis kui tuleb sobiv pilt ;)

    VastaKustuta