pühapäev, 7. veebruar 2010

Ciabatta ja maitsevõi




Täna oli meil menüüs pasta ja mõtlesin, et küpsetaks selle kõrvale ise ciabattat. Retsepti sain ma Qsti blogist, tegin pool sellest kogusest ja sain 5 väiksemat ciabattat.
Ciabattad tulid nii head ja ilusad, nagu päris! Ma ei tea, miks ma varem pole proovinud ise teha ja olen poest ostnud, never ever :) Ciabattale peale määrimiseks tegin maitsevõid, nämm...


Maitsevõi:
100 g võid
6 päikesekuivatatud tomatit

1 punt basiilikut

1-2 küüslauguküünt

1 tl paprikapulbrit

soola vastavalt maitsele


*Toasoojale võile segada juurde väikesteks tükkideks hakitud päikesekuivatatud tomatid, hakitud basiilik, purustatud küüslauk, paprikapulber ja sool.





1 kommentaar:

  1. Tegin täna nii ciabattat, kui ka seda maitsevõid. Ja see on lihtsalt taevalik. Ma tänan idee eest.

    VastaKustuta